Måndag

Hej på er! Idag har jag och Willie varit hos mormor-Kristina. Älsklingen har sovit hela dagen tanke på att han jobbar natt denna vecka. Nu sitter jag och Willie och väntar på Patrik ska komma hämta oss så vi kan åka och handla. I morgon får det bli en promenad i det sköna vädret.. Sen när vi kommer hem så ska jag och Willie bada i badkaret, som vi brukar göra, och han älskar det! På fredag blir det bragravning och jag måste kika lite på vad jag ska ha på mig, sen på lördag ska jag på klädbytardagen, dock har jag ej bestämt vart jag ska, finns många att välja imellan. Jag, Patrik, Madde och Jimmy har bestämt att vi ska åka till Ullared i början av maj. Vi tänkte boka stuga, så vi stannar även över en natt. Alla barn får stanna hemma. Det blir nog trevligt :) Ne nu ska lilleman få mat här. Ha en fortsatt trevlig måndag. Kram



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!