Torsdag

Hejpåer!
Idag har jag och Willie varit ute på en promenad, först gick Coop Forum en sväng och köpte blöjor, sedan upp till Elins Esplanad, kikade runt lite i affärerna, köpte en vit skjorta till Patrik som han skall ha på bregravningen i morgon. Sen gick vi även till Jysk och Barnkupolen. Och resten utav dan har vi spenderat med mormor&morfar, Morbror-Emil kom en stund och lekte med Willie också.

I morgon blir det som sagt bregravning, det är väl ingen höjdare, men ett sista hej då ♥ Sen restan av helgen har vi inte riktigt bestämt än vad vi skall hitta på, det åter står att se.

Älskling ligger och sover, måste vila innan sista natt-passet. Och Lillplutt ligger här brevid och sover han med, men ska strax väcka honom så han får i sig lite mat innan sovdags.
Ja just det, i går kväll somnade han vid ca 23.00 och sov till 07.30 det är väl riktigt bra? men i och för sig så sover han typ mellan dom tiderna varje natt.
Hur sover era barn?

scary cute,
stämmer så himla på min goding ♥ (Den har Willie fått ifrån bästa sofia)



Postat av: Malin

Gullponken alltså!

Willie har väl alltid sovit som prinsessan på ärten?hihi. Skönt det :-))

2011-03-24 @ 21:45:03
Postat av: Sanna

Sv; Ja, visst är det helt sjukt!

Hoppas allt är bra med dig och familjen!

KRAM Sanna

2011-03-24 @ 22:29:56
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: 16 år och gravid - Isabella Y

tack såå mkt :) kram på dig :)

2011-03-25 @ 06:24:34
URL: http://isabellay.blogg.se/
Postat av: ida

Gud, det låter ju helt underbart <3

Seth sov hela nätter vid ca 7mån men då gick ju jag upp endå för att kolla andning iomed att han var sjuk så mycket då. Alma hade nattmål ända till 2 års ålder och än idag kan hon vakna natte tid för toalett besök.. Imorses vaknade hon redan 5:20, bara att tacka och stiga upp :)

kram kram

2011-03-25 @ 07:27:58
URL: http://mina2jag.wordpress.com
Postat av: ida

Aa, Alma är ju en stor bastant dam som äter mycket så det behövdes ;)

Skönt att kunna sova till 6:20, när seth var liten hade han en period på att vakna strax efter 4 på morgonen och var vacken till 6 för att sen sova lite till..

Barn har sina ljusa stunder ;)

kram

2011-03-25 @ 09:04:51
URL: http://mina2jag.wordpress.com
Postat av: Jennie ♥

sv: har lagt till dej på msn nu, så vi kan ju höras där. när kan du?

kram

2011-03-27 @ 15:57:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Sofia

Han är så fin! Jag saknar honom!!

2011-03-28 @ 11:21:58

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!