blåsiga kväll

Blåsiga kväll, brr!

Nu sover lillplutten igen, han somnade vid 20.00 förut men sen väckte jag honom vid 22.00 tiden för att ge mat innan riktig sängdax! Så han står sig hela natten. Ska strax lägga mig i sängen jag också, en super trött mamma kväll, fast att jag vilade nästan en timme förut. Men det bror väl på det, om jag ej skulle vilat så skulle jag nog inte varit så trött som jag är nu. Aja nog om det, i morgon blir det läkarbesök för både mig och patrik, 08.00 för patrik och 10.00 för mig. Och vid 14.00 blev jag och Willie hembjuda på fika hos Mikaela fransson! Sanna skulle även komma, det blir nog mycket myisgt.

Bilder på Willie i gåstolen! Och De nya skyltarna jag glömt att visa, köpta på Ullared & Ica Kvantum.

 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!