Frågor

29 Snabba frågor!

Bästa maträtt? Connys Aborre
Bästa efterrätt? Jordgubbar
Bästa dryck? Mjölk!
Hatdryck och maträtt? Kaffe/Te, Potatisbullar
Bästa alkoholdryck? RedbullVodka
Använder du smör på smörgåsen? Ja det gör jag
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis
Bästa soppan? Min hemagjorda korvsoppa!
Favoritglass? Det var magnum-vit (finns ej kvar) Nougatglass
Hur mycket shoppar du för varje månad? Det varierar beroende på hur mycket pengar jag har
Har du mer skor än kläder? Nej
Favoritplagg? Leggings och myskläder
Favoritfärg på kläder? Svart
Favoritfrisyr: Gärna uppsatt
Bästa mönster: Randigt är min grej
Bästa accessoar: Borste!
Underkläder? Bekväma
Hatplagg? Shorts
Jobbar eller pluggar du? Mamma-ledig (söker jobb)
Vad vill du bli? Allt mellan himmel och jord
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? -- 
Är lönen viktigast? Till stor del. Men trivas är det viktigaste!
Har du barn? Ja
Är otrohet okej? Värsta jag vet!
Älskar du någon? Ja, min älskade patrik och min son Willie
Betyder familjen mycket för dig? Allt i världen
Vart åker du helst på semester? Vill åka till Jamaica/thailand & Hawaii
Bästa klimatet? Sommar
Hemmafest eller krogen? Det varierar



Postat av: ida

rip magnum vit :(

2011-06-19 @ 12:47:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!