söndag

godkväll kära läsare!
Idag har vi inte gjort mycket alls, varit och handlat lite små saker på loppis (nöjd) två vita hyllor som jag tänkt att sätta upp över sängen, bilder kommer när det är gjort. Sen två stycken vita ljusstakar, två tavlor med änglar, en liten låda som jag ska ha socker i, och sen ett litet grått trä kors. Bilder kommer, jag lovar :) (i morgon)

Måste även berätta att Willie har blivit en riktigt buse, galen helt enkelt. Lik far sin? :)
Ne men, han har börjat att gapa, kasta saker, sprattlar som bara den och allt möjligt, men det är riktigt roligt att se att han har utvecklats så mycket under de senaste två veckorna bara. Vårat lilla hjärta ♥

Jag fick present-kort utav Conny&Annette på BIO i födelsedags-present. Så jag och patrik har tänkt att gå på bio någon dag framöver, men vi vet inte riktigt vilken vi ska se utav Fast and the furious eller Pirates of Carribian, vad tycker ni?

Nu blir det soffmys innan läggdags, lägger in bilderna i morgon dåda. Godnatt med er! PUSS



Postat av: Sofia

Låter som en bra helg :)



Måste fråga vart du har fått tag på grejen som visar Wille ålder i sidan på bloggen och hur man får dit den? Om jag också får ha en på min blogg? :)



Kram

2011-05-22 @ 22:55:39
URL: http://[email protected]

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!