Tidig måndag!

Usch vad trött jag är idag, Willie bestämde sig för att gå upp 05.00 idag. Helgen har varit toppen, fredags mys och på lördagen blev det fest med Sofia och Ida! Lyckat.

Nu börjar förrådet till den nya lägenheten fyllas! Bra att vara förberedd
Tills jag kan flytt in den 1:à juli. Var där igår en sväng och kika, då hade dom lagt golvet i hallen. Blev jätte bra, helt klart nöjd med detta.

Idag blir det dagis för Willies del och jag ska på ett möte vid 09.00. Allt kommer bli så bra så småningom! Mycket kommer att lösa sig :) känns riktigt skönt
Måste jag säga, detta halv år som varit har vart väldigt upp och ner.

Ne nu MÅSTE jag gå upp, ha en bra dag alla!

Regn regn regn




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!