ARG!

usch vad arg jag varit idag eller, vilka jäkla människor det finns egentligen! satt fast med bilen i typ en och en halv timma kl 7 i morses efter att jag kört patrik till jobbet. Gick förbi en jävla massa folk och åkte förbi en massa bilar, men inte en ända stannade för att hjälpa mig! Jag stod där med en bil helt fast i snön med bara tygskor :/ men efter typ en timma kom det en person och hjälpte mig, tänk er vad jag tacka den personen sedan. När jag kom hem så var mina fötter helt blåa.. :/ JAG HATAR SNÖ! Nu får vi fan boka en utomlands resa snart, jag har bestämt att jag ska ligga och sola på en strand i April! Så är det bara. Nu ska jag ut igen och köra bil, ska nämligen till stan och möta söt-ida. Så jag hoppas verkligen att dom har plogat, för det hade ju dom knappst inte gjort i morses............ byebye




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!