idag är det tisdag

Hej! Sitter här i soffan och är jätte trött. Jag tycker det är skit svårt att gå upp på morgonen, jag vill bara sova mer, mer, mer! Men som sagt så vill man ju inte sova bort hela dagen. Idag ska jag träffa sofia efter jag kört patrik till jobbet, tänkte fakitkst åka hem till henne och hälsa på :) ska även hjälpa henne med att göra rent ödle-akvariet. Sen får vi väl se vad vi ska hitta på för skoj.

På torsdag ska jag nog hänga med tjejorna till tai house och käka god mat, det blir nog trevligt :)

Ne nu ska jag göra något vettigt, som att städa tillexempel, det som är såååå himla kul, eller inte. Men vi hörs sen. Ha en bra dag! Puss&kram ♥ / Anna



Postat av: therese

ja följ med och ät:)

2010-02-09 @ 12:25:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!