tack tjejor!

Tack för en jätte trevlig middag i går tjejor :) det var gott, men blev riktigt mätt, men det är ju så det ska vara när man käkar på resutrang. Idag är det fredag, och då ska jag träffa ida. Patrik jobbar fredag-kväll. Får väl se vad jag och ida hitta på. Inte så sugen på att bara sitta och kika tv/film hela kvällen, gjort det hela veckan nu. I morgon får vi se lite vad som händer, kanske ska till jimmy och madde på lite fest, Madde fyller nämligen år på söndag, grattis till dig :) Sen på söndag är det ju Alla hjärtans dag. Jag och patrik har funderat på att hitta på något mysigt, får se lite vad det blir. Ne nu ska jag laga lite mat, vi hörs sen. kramis



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!