Torsdag

Godmorgon allihop! Idag är jag uppe tidigt, körde patrik till jobbet förut, sen tänkte jag att det inte kändes värt att lägga sig igen, för jag ska nämligen upp vid 9 typ, för min mamma kommer och hämtar mig kl 10, vi ska åka till massor affärer och kika lite efter jul-klappar osv. Gud så mycket snööö det är ute, det är jätte fint, bättre med snö än att det regnar, men ändå saknar jag sommaren så fruktantans värt mycket och särskilt Mallorca! vill bara åka tillbaka. Så jag hoppas att jag får jobba kvar på blomsterlandet, som jag troligen får göra, så att vi snart kan åka utomlands igen. Ska bara spara lite pengar. Ne nu ska jag krypa ner i soffan med filt och mysa framför tven innan jag ska gå upp och fixa iordning mig. Hörs sen, kramar.

Bild ifrån våran balkong, dock var det mycket moln just den dagen.
Men riktigt gött ändå!



Postat av: emmis

Ser ut som från ett vykort =) Skit härligt!

Vi va ute och gick en kort bit idag men satans va kallt de blåste =P men det tycker ja låter som en bra idé att gå ut och gå! =)

2009-12-17 @ 12:56:29
URL: http://iemmis.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!