Torsdag

Hej! Nu sitter jag i soffan och ska snart gå och lägga mig så att jag kommer upp ganska tidigt i morgon, så man hinner göra lite saker innan man skall gå till jobbet. Patrik badade precis, och när han skulle tappa ur vattnet ur badkaret, blev det översvämning IGEN! :@ Alltså dom har varit här 2ggr och fixat denna skiten, men ändå kommer det tillbaka. Var bara ett par veckor sedan dom var här sisssst ju, blir galen på det! Inget roligt när det kommer upp avlopps-vatten över hela golvet i badrummet, och det luktar pyton, uschfyyyyy! Om dom inte gör något åt detta, då flyttar vi fanumej, såhär kan man inte ha de!




Postat av: Roger andersson

jag har någ problemet med denna avloppsgrejen, Du får någ sluta läga ssådona stora kletiga bajskorvar:D

2009-12-19 @ 16:49:43

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!