långfredag

halloj, igår var jag med de bästa flickorna :) jätte trevligt var det. Först var vi hos alexandra, sen drog vi fram till stan, men som sagt så var det helt sjukt mycket med folk så vi kom inte in på antingen husaren eller bogrens, ganska tråkigt faktiskt, men vad skulle man göra, vi fick helt enkelt gå till krikelin, och det var väl sådär. Sen blev det hemfärd, fick köra hem fredrik först och när vi var på väg hem så körde jag på en grävling, förstår inte att dom är så dumma, att dom just skall springa upp på vägen och tror att jag skall kunna undvika att jag inte kör på den när jag kör med bilen i 70km tim. Aja, körde såklart över den, fanns inte så mycket att göra tyvärr. Aaja idag ska vi hem till patriks mamma vid 15.00 tiden, och nu sitter jag här och sminkar mig. Ska käka mat och lite sådant där, blir nog skojsit. Ne nu måste jag skynda mig lite om jag ska hinna, vi hörs. Ha det gött. Glad påsk på er!! kram


Postat av: ida

Ja, tyvärr har ju varken grävlingar, rävar eller råddjur något trafik vett.. :0)

2010-04-02 @ 14:41:35
URL: http://idamias.wordpress.com
Postat av: lillan

röstade på din bikini på nelly.com:D

2010-04-02 @ 17:21:54
URL: http://victoriahemby.blogg.se/
Postat av: julia

hahaha, jag ska fan börja kalla dig för grävlingsanna. hahhaha.

2010-04-03 @ 12:51:13
URL: http://jjbj.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!