tisdag idag

Hej! Ursäkta för dålig upptatering, men har inte haft någon lust att skriva nu under sommarn, det har ju vart så himla bra väder osv. Sen jag senast skrev har det väl inte hänt så jätte mycket, men vi hade de jätte bra i västervik iaf. Idag blir det till att åka ut med båten i viken och fiska med conny&annette. Blir nog gött, får la hoppas på fisk denna gång också då.
Jo, vi får flytta in tidigare, redan den 21 kanske, inte riktigt bestämt vilket datum ännu, längtar som bara den, Ska bli så himla skönt att komma ifrån denna lägenhet, usch. Ska även bli roligt att fixa i ordning osv.

Är i vecka 26 (25+6) idag, tiden springer iväg.. börjar närma sig, och vi längtar något enormt efter dig.

Ne nu ska jag fixa i ordning mig och fixa frukost =) Vi hörs nästa gång, ha de så bra. KRAM


(v.26)



Postat av: Sanna

Jag vill se bild på magen! =)

2010-07-27 @ 12:42:43
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!