torsdag

hej! var ett tag sen jag skrev.
gjort en ny header idag, tänkte att jag var tvungen nu när sommaren är här :) riktigt gött väder ute.
Igår köpte vi en barnvagn, nöjd blev jag. Sen var vi även i mullsjön och kände på vattnet och tog en glass i hjo. Idag har jag legat på gräsmattan utanför altan och solat lite, nu sitter jag här och funderar på att dra och handla. Måste köpa något man kan äta idag. I morgon ska vi åka till kungshamn/smögen och kommer hem på söndag. vi har bokat en stuga på solviks camping. Det lär bli ill gött nu när det ska vara riktigt bra väder i helgen också. Vi åker dit med Kalle&Anna. Ne nu ska jag försöka väcka älskling som ligger och sover. Vi hörs.

Förhoppningsvis så kommer alla bilder jag velat lägga in när jag hittat sladden, men de kan säkert dröja. Men jag lovar de kommer.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!