Sov rutiner

Har glömt tacka för alla komentarer!

Har bestämt oss för att ändra Willies sov rutiner, ska se om det funkar.

* Han ska inte sova så mycket på dagen (max 1 timme ungefär)
* Ska försöka börja natta honom mellan 19.00 - 20.00

Idag somnade Willie vid 20.30 och då har han inte alls sovit lika mycket på dagen som alla andra dagar.
Får väl se när han vaknar i morgon =)

Ska snart lägga mig jag också, riktigt trött är jag idag.

Ne nu ska jag mysa ner i soffan med min älskling innan säng-dax! Godnatt på er


Postat av: Anna

Vad skönt! Hoppas att det fungerar. Det var samma med Vilgot. Enligt Adam sov han 30 min på fm och lika mkt på em. Vid 20 slocknade han direkt efter en flaska välling :-)

Vad söt han är på bilderna!! Hoppas ni får en bra resa. kram

2011-07-18 @ 22:40:28
URL: http://babydelight.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!