onsdag

Godkväll!
Sitter här i soffan och myser framför både tv & datorn med mig själv. Lillplutt sover och storplutt spelar innebandy..
Idag har vi varit hemma hos Willies morfar och umgåts! Sen har jag även varit på ElinsEsplanad och shoppat lite.. Köpte: En klänning, leggings, örhängen, Linne/klänning och sedan en tröja! :)

I helgen blir jag och Willie själva, då pappan åker iväg på en mini-semester med kompisar ifrån fredag till söndag! Undra vad jag och plutten skall hitta på då? :D det återstår att se.. finns alltid något att göra.

Gud vad jag längtar tills vi ska åka till halmstad! jag älskar att campa och bo i husvagn, och vi ska ju vara där i en hel vecka! skönt att komma bort.

Ja just det, det har jag ej berättat. Jag och soffan har bestämt oss för att åka till göteborg eller stockholm, blir nog stockholm eller hur sofia? :) vi ska bo på hotell och bara umgås, festa och shoppa! :D det får bli i början av augusti är det tänkt, det komma också bli super!

Ne nu ska jag ta mig något att äta, får nog bli en nutrilett! nyttigt ska de va. Ha en fortsatt trevlig kväll allihop :) pusspåer





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!