onsdag

Hej!
Jag och Willie är hos min mamma just nu, Älskling jobbar till kl 20.00 sen skulle han spela innebandy! Sitter här och kikar på tv, latar mig i soffan.
Ja just det, vi var och mata ankorna förut, dom var helt galna, bet tag i bena på oss, men Willie tyckte det var riktigt roligt iaf :)

Jag är riktigt nyfiken på att få veta vad Willie kan väga, tror det är runt 9000g nu. Men det blir nog mer till den dagen vi ska till BVC, är ju inte förens den 20:e Juli.

På fredag är det midsommaraftion, och vi vet inte riktigt vad vi skall hitta på ännu.. får ta dagen som den kommer helt enkelt, komma ju inte direkt va det bästa vädret heller.

Ne nu ska jag leka med Willie igen, ha en bra kväll.
KRAM



Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-19 @ 18:01:08
URL: http://smsalåna.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!