Svar till anonym

Anonym:
Hur länge är du mamma ledig? Har du något jobb att gå tillbaka till? Om inte, vad är dina framtids planer? Kommer Willie få något syskon?=)

Förlåt för frågorna. Har precis hittat hit :)


Svar: Roligt att du hittade just hit :) 
Jag har inte något jobb att gå tillbaka till efter mammaledigheten, jobbade lite extra på blomsterlandet då jag blev gravid. Men inget jag har idag. Mammaledigheten varar dock inte så länge till, då dagarna börjar försvinna. Men jag söker jobb för fullt nu ihop att få något snart. väntar även spänt på dagis plats åt willie. Känns bättre då, ifall om jag skulle få jobb..
Nja, framtidsplaner.. jag vet inte vad jag vill jobba med.. Vill helst prova på lite olika för att se om det finns något som just passar mig. Jag vill även köpa hus! :) utanför skövde helst.

Du undrar även om Willie ska få ett syskon, Ja självklart ska han få det. Men det får vänta ett tag, då jag vill ha ett fast jobb och en bättre ekonomi och sådant.

Hoppas du fick svar på dina frågor =)


Postat av: Anonym

Absolut!! Håller tummarna att du får ett jobb snart och även dagis plats! Verkar va en jätte gullig mamma :D

2011-11-18 @ 23:38:25

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!