Kalas

Vill börjar med att säga Grattis till min mamma som fyller år idag ♥
Har varit på kalas hos henne idag, fast jag och Willie är fortfarande kvar. Pappa patrik ska hämta oss om en timme eller två då han kikar på Hockey hemma :)
Tidigare idag tog vi en skön promenad med Farmor-Carina och hundarna, mycket skönt!

På lördag blir Willie 11 månader, om 1 månad blir han 1 år? går fruktansvärt fort, alldeles för fort... =)
Ja just det ja, han har nog börjat fatta hur man kryper nu.. Han är lite sen med det min lilla plutt ♥ men förmodligen komma han gå ganska snart tror vi.

Ne nu ska jag umgås med Willie och mammsen.
Kram på er





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!