Lördagkväll

Jo jag visset det, jag har gått och blivit sjuk :/ trode jag skulle klara mig men icke. Det börja med pyttelite halsont i morses när jag vaknade 05.20 och det var även då vi gick upp idag (trött mamma, som ej sovit mycket på dom 3 senaste dagarna, då Willie ej vill sova om nätterna, eller sova och sova, han ligger och vrider och vänder sig, små gnäller.. Någon som vet vad det kan bero på?

Ja iaf, och under dagen då vi var på Volvo och Thai House så började jag må ännu sämre och så har det fortsatt... Så just nu ligger jag i soffan och slappar, kikar på vänner. Patrik ligger i den andra soffan här brevid och Willie är hos moffa! Så jag kan få sova ut och kanske må bättre i morgon. Patrik kunde ha Willie med han måste ju som sagt sova ut då han jobbar 13timmar i morgon...
Ja nu vet ni det också. Intressant va?

vad vill ni veta? skriver ju samma varje gång, är det verkligen så roligt att läsa?

Men till vår underbara son så förde jag över bilder ifrån kameran förut som vi tagit den senaste veckan ♥ Han börjar verkligen bli stor nu! Och nu är det absolut inte långt kvar tills 1års-dagen :)













Postat av: Anna - Mamma till Vilgot och liten i magen.

Ja, Adam jobbar fyrskift på PV. Patrik också då antar jag? :-) Det är skönt med ledigveckan men den går ju så snabbt!! Önskar faktiskt att Adam jobbade vanligt 7-16 jobb :-)



Vilka fina bilder på Willie. Fin heldress han har, var kommer den ifrån? Kul att krypningen har kommit igång! Nu går resten ännu snabbare ;-) Kram!

2011-10-24 @ 13:57:18
URL: http://babydelight.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack, Anna. Man försöker så gott det går helt enkelt! Har allt sett att du blivit flitig du också! Hur har du det i nästa vecka? Tänkte att man kanske kunde få ihop en träff?



Kramar!

2011-10-24 @ 15:41:59
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!