(:::

På torsdag ska vi till BVC.
Känns som om det var jätte länge sedan vi var där.. senast var ju när Willie var 8månader.
Är lika nyfiken som förra gången hur mycket han ska väga och lång han ska va.. Vår stora pojke ♥ Mins knappt hur liten han egentligen varit om jag tänker efter.. Ååh tänk när han var så liten när han låg på bröstet på en... bebis-mys!

Men nu är Willie stor.
och allt är helt annorlunda! Fast på ett bra sätt, tycker det är fruktansvärt roligt att se hur willie utvecklas för varje dag som går. Han är lixom en människa nu! Han förstår när vi pratar med honom.

I morgon blir det en omgång med färg igen, undra om det räcker, det får vi återstå att se..
Lägenheten skall stor-städas i morgon också inför lördagens bravader.. Då blir det 25års-fest för patrik. Vi ska även spela bowling. Det ser jag verkligen ifram emot. Willie ska vara hos sin mormor.

Ne nu ska jag leka med Willie, sedan blir det idol. kram

den väggen med stjärnor skulle jag vilja ha i Willies rum sen vita väggar till ist :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!