Fredag

Halloj!
Gick bra på jobbet idag också, fick även min första löne-lapp i från blomsterlandet idag också, och nöjd blev jag, Med tanke på att jag inte jobbat alls mycket. I morgon blir det jobb igen. Skönt med pengar. Ikväll har jag inte gjort så mycket, kikat på tv, badat och lite sånt. Patrik är med sina kompisar och dricker lite öl. Ska hämta honom sen. Det är allt lite tråkigt att sitta själv, men det får man stå ut med också ibland. Har inte orkat göra något heller för den delen efter jobbet, sen känns det ovärt att hitta på något när man ändå ska lägga sig ganska tidigt. I morgon ska vi till Conny & Annette på kvällen tror vi, spela lite spel osv, blir nog mysigt. På söndag är jag ledig och då blir det kalas för cornelia. Ne nu ska jag kika på någon bra film innan jag skall hämta patrik! :) Ha det gött så hörs vi. kramis



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!