Tisdag

Hej! ursäkta om jag inte skrivit idag, men har verkligen inte hunnit. Har varit ute nästan hela dagen. Sprungit i affärer och sådant. Nu är alla julklappar köpta och inslagdna. Nu sitter jag här i soffan och är jätte trött. Men är fortfarande inte klar med allt, vi fick även reda på att vi skall vara hemma hos oss i morgon på sitta-uppekvällen, och det innbär att vi måste plocka/städa så att det är fint när alla kommer. Tänkte även ta kort på alla julklappar jag slagit in och kläder/skor som jag inhandla till mig själv idag, men har inte hunnit tuvärr. Men ska försöka hinna det efter jobbet i morgon om jag hinner. Annars kommer det upp så fort jag har tid. Ne nu ska jag fixa mera här hemma + duscha. Vi hörs. Puss!

Sofia fyller även år idag, hoppas du haft en underbar dag! <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!