Torsdag

Hej! Idag har jag träffat julia, vi var och handla lite och sånt. Köpte även en pärm, har tänkt att sätta in alla mina receptt i den, så man vet vart allt ligger. Sen köpte jag även en håv till fiskarna. Träffade även min pappa på eftermiddagen, vi fixa lite med bilen, fyllde på lite spolarvästka och sprejja på dörrhandtagen. Nu sitter jag här och har precis tagit ett varmt bad. Såg även på hockey innan det, Det blev lika idag mellan Frölunda och Rögle. I morgon är det fredag och jag jobbar mellan 14.00 till 19.15. Har även hjälp ida med hennes header idag också, hoppas att hon blev nöjd. Men det sa hon att hon blev i alla fall :) Ne nu ska jag sätta mig i andra soffan med älskling. Ha de bra! Pusskram

You are the best!
Love you my darling


Postat av: Ida

Klart jag blev, är jätte fin ju :) <3

2009-12-05 @ 19:33:19
URL: http://idatb.blogg,se
Postat av: Brorsan

tja syrran! hoppas du inte är sur på mig.. för ja orkar inte med sånt :(.. ja mår inte så bra nu, utan jobb, tråkiga december. Ja tycker om dig syrran, bara så du vet! Mvh din brorsa

2009-12-05 @ 21:55:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!