Fredagen 27 februari/09

Hejsan!
Nu sitter jag i skolan med malin, har historia, men vi har bestämt oss för att plugga på Org-Led ist :) envisa. Har nämligen prov om en stund. usche! haha. Fredagar brukar oftast vara dom tråkigaste dagarna nu för tiden iaf när jag jobbar, slutar skolan ca 14.20 sedan börjar jag jobba kl 5, riktigt segt. Fast detklart, jag jobbar ju bara 4 timmar :P så egentligen skall jag inte klaga. I helgen händer det väl inte allt för mycket förutom att jag ska jobba. Ne nu ska jag och malin vara duktiga och börja jobba, som vi aldrig gör annars när vi sitter ihop! hihi.
vi hörs.
Byebye!


Du gör mig lyckligare för varje dag som går! <3






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!