Torsdagen 26 februari/09

tjohejsan!
Nu sitter jag i skolan, har multimedia, som vanligt. Igår mådde jag inge vidare, så jag orkade faktiskt inte plugga så mycket, fast jag har efterprov kl 3 dag, men hoppas det löser sig ändå. Idag mår jag lite bättre, men känns fortfarande konstigt i öronen. Hör jätte dåligt :P Om det forstätter så får jag väl kika upp de. När jag kommer hem så ska jag laga någon godiii mat :) sedan ska jag väl plugga IGEN, har nämligen prov i morgon också. I helgen ska jag jobba, segt... veckorna bara rinner iväg nu det sista, riktigt läskigt. Ne nu ska jag fixa våran hemsida.
 Ha de bra.
kramis!
Patrik, föralltid <3

<3<3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!