Fredag 16 januari /09

Dikter!

Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tyda dess lagar.
Med dig vill jag följa i vinter och vår och all min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.

Vill bara att du ska veta
att för mig är du den ende,
ett liv utan dig
är som ett liv utan syre...
Jag är så glad
för att du finns du är mitt liv
Jag älskar dig!



Ett liv utan dig
vill jag inte leva
ej heller ha.
Utan dig hur skulle det gå
Bara med dig
kan jag leva och finnas
Utan dig klarar jag mig ej
Nyckeln till mitt inre
bara du kan öppna


Jag hjärta dig



Postat av: Ida

Fint :)

2009-01-16 @ 11:33:43
URL: http://idatb.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!