Tisdag 27 januari /09

Tjena!
fy fan vad gött, idag klara jag teori provet :) så jävla gött att pluggandet är över.
Så nu är det bara upp-körningen kvar. Och det är på torsdag! Hoppas jag klarar det också. Helt jävla lycklig.
Nu sitter jag på multimedian, och är fortfarande hetsig =P
Idag ska jag övningsköra med pappa, sedan ska äta
något gottit med patrik i kväll:)
ne nu ska jag plugga, ha det gött.
Puss&kram


Du gör så att jag lyckas !


Postat av: Ida

Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis :D:D:D:D::D

2009-01-27 @ 13:35:38
URL: http://idatb.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!