Fredag

Hej :) det gick jätte bra på jobbet idag, men känner att jag gick upp tidigt idag, är lite små trött sådär. Har städat typ hela lägenheten nu, har sovrummet kvar, men det ska jag ta i morgon eller på söndag efter jobbet. Fick reda på att jag skall jobba på tisdag, torsdag och lördag nästa vecka också, känns riktigt bra :) hoppas det fortsätter så. Sitter här och väntar på att patriks kompisar skall komma hit, dom ska nämligen spela poker här i kväll. Jaja, skriver mer sen om jag har tråkigt.. tjaoo ◊



Om du/ni vill ha mera besökare på eran blogg,
så gå in på denna sida och registrera er! :)
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=aekander



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!