Lördag

Hej! Det blev en ganska skoj kväll igår ändå, fast jag var så trött. Men idag är jag lite piggare, vi skall se på hockey kl 4 sen ska vi åka hem till patriks pappa&annette, vi ska käka tacos, spela spel och lite sånt. Det blir nog roligt tror jag. I morgon jobbar jag igen, börjar 11.00 till 16.00 så det är en riktigt bra tid. Skönt att kunna komma hem tidigt, så man hinner göra lite när man kommer hem innan man skall sova. Ne nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite innan jag ska hoppa in i duschen. Ha de bra. Pusskram

Love you patrik


Här har ni några bilder i från storarummet:








Ljusstakar




En korg




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!