Måndag

Hej, Idag har jag inte gjort något, förutom att jag körde patrik till jobbet förut och efter det åkte jag till Ö&B och köpte lite små saker. Sen har jag bara suttit hemma hela dagen och kikat på tv och suttit vid datorn. Kalle var precis här och lämna våra tre fiskar vi fick utav dom. Det var en röd, en orange/gul och en vit. Nu är det bara ett problem, vi vet inte riktigt vad dom skall heta, ni kanske kan ge några förslag? :) Nu ska jag kika på något rooligt program, ha de bra. pusshej

Där fick våra fiskar sitt nya hem




Fick även denna stol av pappa idag, han fick den ifrån sitt jobb. Tänkte måla det träfärgade till vitt eller svart :)



Postat av: Ida

En fisk ska heta IDA :D

2009-11-25 @ 21:49:59
URL: http://idatb.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har redan döpt dom tuvärr :P

2009-11-25 @ 22:38:27
Postat av: julia

en ska fanimej heta julia för du har fått skålen av mig!!

2009-11-26 @ 09:02:35

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!