Måndag

Halloj! Kom hem i från Ullared för ca en halv timma sedan. Det var skojsit att handla lite. Blev lite allt möjligt faktiskt. Men mest kläder. Jag köpte även två stycken tavlor som jag blev så himla förstjust i :) Dom skall hängas upp i stora-rummet när vi målat. Ikväll händer inte så jätte mycket, blir väl lugnt, kika lite tv:e antagligen. jaja, nu ska jag plocka in allt vi köpt. Skriver senare sen om jag har tid. Ha de bra. Hejhej

Här har ni bilder på vad som är köpt idag, köpte även några
grejor till men inget jag tog kort på, :







Postat av: Sofia

Vilka snygga tavlor! :D

2009-11-02 @ 20:34:02
URL: http://sofkar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!