Söndag

Hallo! Nu är vi hemma igen, har varit en riktigt rolig helg uppe i dalarna, med massa trevliga folk :) och en hel del alkohol. Nu sitter jag och älskling i soffan och tar det lugnt, kikar lite på tv. trötta efter en lång dag. Men nu är vi hemma, och när vi kom hem så fick vi se att pappa & mamma hjälp mig att måla klart i storarummet, jätte snällt utav dom, TACK! Så nu är det lite till som skall fixas, sen blir det till att sätta upp hyllor, tavlor & gardiner. Jag vill även åka till hem&hobby i hjo och köpa en massa saker till storarummet. Men det får jag göra när jag fått pengar. Nu ska jag mysa med min älskling, skriver i morgon, och då lägger jag även in bilderna i från dalarna, så om ni är nyfikna och vill se dom så får ni kika in här i morgon! :) Ha de bra. kramisar


Jag & lilla söta Cornelia ↓



Postat av: Sofia

Söta ni är!

2009-11-09 @ 00:53:40
URL: http://sofkar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!