Söndag

hej, idag är det är söndag, sitter i soffan och bara myser med massa kuddar och filtar :) idag har jag även jobbat, gick jätte bra tyckte jag. Ganska trött bara. Igår var vi ju hos patriks pappa&annette som jag skrev, vi käka tacos och spelade lite spel, det var trevligt. Vi kom väl hem runt 02.00 tiden. Ikväll händer det väl inte allt för mycket mer, ska spela The sims med älskling sen iaf.
I morgon är jag ledig och ännu vet jag inte vad jag skall hitta på förutom att jag ska få 3st fiskar utav Kalle&anna, tack:)  Ne nu ska jag kika på Filip & Fredrik,  vi hörs.. kram



Fick två stycken nya jul-stjärnor utav mamma som hon köpt till mig i förrgår, tack! ( inte den på bilden, men något liknande)







Gå gärna in och kika på denna länk, så får ni se en rolig sak :) (är något om mig)
http://www.tackfilm.se/?id=1258920335476RA10



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!