Söndag

Hej!
Nu är helgen redan över, herregud vad snabbt det går. Igår hade vi lite fest hemma hos oss, och det var väl roligt! =) Men var inte så jätte sugen, hade världens huvudvärk :/ Kl 4 somnade jag och patrik, och vi bestämde oss för att gå upp kl 5 för att åka till Ullared, men det gick ju absolut inte, vi hörde ju inte ens den dära veckarklockan som log precis vid örat, Haha. Så jag vakna 08.20 och bara satte mig upp snabbt som innebomben, och fatta inget. Men vi bestämde oss för att ligga kvar och sova ist, vi var så himla trötta :) Så Ullared får det bli någon annan dag ist, när vi sovit lite mer. Idag har det verkligen varit en sån dära slapp och äta mat dag :) men det kan vara skönt i bland det också. Just nu sitter vi här och kikar på hockeyn, det är Frölunda och Timrå som spelar. Går väl sådära. Vi hade tänkt att besöka kalles nya lägenhet lite senare sen, om vi orkar. Han har blivit våran nya granne, eller ja, han bor två hus ifrån oss. I morgon får jag väl se vad jag hittar på, finns alltid något man kan göra. Men nu ska jag kika på hockeyn, kanske skriver sen igen, eller så skriver jag i morgon :) Ha det bra. HejHej



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!