Tisdag

Hej igen!
Jag kan bara en sak, att jag är super glad, pågrund av att jag sökte jobb på Blomsterlandet på Maxi i augusti, och då sa dom till mig att dom skulle höra av sig inom 3 veckor, och om dom inte gjorde de skulle dom höra av sig senare i höst. Och idag ringde dom :D jag blev jätte glad. Ska dit och träffa chefen kl halv 11 i morgon bitti. Så får väl se vad dom har att berätta. Skall nog jobba i jul först och främst, och jag hoppas verkligen på att få jobba mera efter det. Jaja, nu ska jag ta en snabb dusch sedan lägga mig och kika på ett vänner-avsnitt! Skriver i morgon och berättar hur det gick. Godnatt allihop! Kramis

Du är mitt liv, patrik! ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!