Torsdag

Hejhej!
Idag har jag jobbat, och det gick jätte bra, blev allt trött i fötterna men annars gick det bra. Nu sitter jag här i soffan och kikar runt lite på internet och så kikar jag även på tv samtidigt. I morgon är det fredag, och det innebär helg. Men i morgon händer det nog inget speciellt, älskling jobbar fredag kväll + övertid, så han är borta hela dagen, alltså ifrån 15.36 till 04.30, så blir en lång dag för honom, så jag hade tänkt att bädda ner honom soffan i morgon innan jobbet, och han skall få det han önskar, hihi. Ne men vill att han skall vara pigg tills det långa arbets-passet. Är så stolt över min älskling <3 ne nu ska jag kika vidare.. skriver i morgon. Hörs då. Kram



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!