Torsdag

Hej! idag vakna jag ca 11.30 var jätte trött när jag vakna, så kändes som om att jag behövde sova så länge. Sen ca en timma efter kom julia hit. Medan hon var här så städade jag i toaletten, fick i ordning i min hylla, som jag lovat mig själv att göra jätte länge, så nu känns det bra att jag gjort de. Sen åkte vi ut en sväng och kika lite. Jag hitta en snygg tavla som jag köpte, blev helt kär i den, tyckte den skulle passa så bra i storarummet, den är ju grön, och det är ju huvudsaken, har blivit kär i gröna saker förstår ni :) Sen när jag körde hem julia så fick jag två stycken gröna tavlor av henne också, tack! ♥ passar ju också in i storarummet.  Sen har jag väl inte gjort så mycket mer än att lagat mat, det blev hemmalagat potatis mos med ungstekfalukorv med massa gojja i :) blev riktigt gott. Idag är det hockey kl 7, det ska vi kika på jag och min kära sambo. I morgon ska jag jobba, börjar 07.30 då ska vi tydlighen till karstorp och göra något allihop, sen ska vi även käka gemensam frukost, så det blir nog mysigt tror jag. I morgon vet jag inte vad vi skall hitta på efter jobbet, det får vi se då. På lördag ska vi hem till patriks pappa&annette, vi ska käka mat och spela lite spel+ att det blir lite alkohol också. Ne nu ska jag göra patrik sällskap i sängen en kvart eller något. Är lite trött.. skriver mer sen, om jag orkar. Pussi


Kosta endast 40kr ↓ 




Dessa tavlor fick jag av julia, tack ännu en gång. (blev dålig bild, pågrund av blixt)




Hyllan i badrummet som jag städa i ordning.




Toalett-artiklar



Postat av: jullebulle

jaa de va ju tur att du fick låna pengar av mig då så du kunde köpa den ;)

2009-11-19 @ 17:16:04

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!