Torsdag

Hejsan! Förlåt om jag inte skrivit på hela dagen, men jag har haft fullt upp hela tiden sen kl 09.00 i morses. Jag har slipat, slipat och åter slipat, haha. Och sen har jag målat nästan hela storarummet själv, jag är riktigt nöjd över mig själv. Det sista ska jag ta i morgon, sen måste vi måla en gång till i morgon också, så att det blir jämt och bra. I morgon kväll runt 18.00 tiden så åker jag och patrik med massa folk upp till dalarna under helgen, så kommer hem på söndag om ni nu under ifall jag inte bloggar :) Nu är jag trött och hela kroppen full av vit färg, så nu hade jag tänkt att ta en varm och go dusch. Ha de så bra. Skriver i morgon. Kramis

Här har ni några fina bilder ifrån storarummet när vi håller på att slipa bort den jobbiga bården.








Postat av: Alexandra

lycka till med målningen :) ses i morgon ;) kram

2009-11-05 @ 23:50:03
Postat av: Anna

ja tack så mycket :) aa det gör vi. kramis

2009-11-05 @ 23:51:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!