Lördag

Hej! Idag är det lördag (Halloween) och då blir det troligen partyy
hos Madde&Jimmy. Igår gjorde jag ingenting mer än att jag städa,
kika tv, satt vid datorn, och sedan hängde jag upp alla nya tvättade kläder.
Idag ska vi hem till patriks mormor kl 14.00.
Och käka lite mat, det blir nog gott de. Sedan blir det hem snabbt som bara den för
att sätta sig framför tv:en och kika på hockey (Frölunda-Skellefteå)
Nu ska jag duscha och lite sånt, men skriver mer senare sen om jag har tid.
Ha de så bra så länge. hejhej

Här har ni lite bilder på lite saker ifrån hemmet.
Tavlorna har jag ännu inte fått upp än, pågrund av att vi inte målat än.
Men det kommer troligen göras nästa vecka.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!