Onsdag

hej igen. Nu sitter jag hemma hos sofia och david :) just nu sitter jag och sofia och lanar för fullt! Vi spelar massa roliga spel, som tillexempel Farmville, Café Worl och Happy aqvarium. Vi är riktiga nördar. Ska hämta patrik på jobbet om en stund, eller ja han slutar 00.24 om man ska vara exakt. Jag diskade förut som jag skrev, blev riktig nöjd över mig själv att jag klara detta otroliga, tråkiga jobb att göra som tar ca 5min, usch jag gillar absolut inte att diska. Så jag längtar som inne bomben tills våan efterlängtade diskmaskin som kommer i mitten av november :D så at man slipper diska för hand. I morgon ska jag göra ett viktigt ärende, och jag hoppas verkligen att det går bra. Ne nu ska jag och sofia lana vidare ett litet tag till. Skriver mera i morgon om jag har tid över till det. Hejhej!


Postat av: jimmy

viktigt ärende? kan de va? :D

2009-10-29 @ 00:24:09
Postat av: Anonym

jadu, det vet du kanske? :P ville inte skriva de.

2009-10-29 @ 00:46:43

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!