Tisdag

Hej!
Idag har vi varit på BVC och Willie har växt som bara den, både på vikten och på längden, idag vägde han redan 5225g och var 57,5cm lång. Jätte duktig! Nu ska vi inte tillbaka dit förens efter nyår, och då blir det även läkarbesök också! Blir spännande. Sen har vi inte gjort så mycket mer idag, bara tagit det lugnt. Nu sover lille Willie så gott i barnvagnen! Det senaste dagarna har han sovit bäst där. Sen blir det bättre för oss också, lättast att vagga honom i den.

Snart är det julafton, endast 10 dagar kvar, minns när man var liten vid denna tiden, gud vad dagarna gick sakta då, bara för att man visste att julaftion snart skulle komma. Och speciellt natten till julafton, då kunde jag nog inte sova en endaste blund. Och nu när man är äldre så tycker man nästan bara att det är som en helt vanlig dag. Men i år blir det nog lite annorlunda tanke på att det blir både min, patrik och Willies första jul tillsamman ♥ Det blir spännande det.

I morgon ska jag träffa doktorn vid halv 4 tiden och sen efter det ska vi städa här hemma lite har vi bestämt. Och på torsdag skall jag och Willie träffa Mikaela och Selma, det blir trevligt det :)

Och om ni undrar så mår jag fortfarande inte så bra men dagarna rullar på som vanligt, och vi får bara hoppas på att det snart blir bättre!

Tack för mig! Ha ett fortsatt trevlig kväll!
KRAM



Postat av: Malin

Ta hand om dig Anna och kämpa på! Kram på dig

2010-12-22 @ 21:32:58

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!