florist?

Hej. Sitter här i soffan och funderar över vad jag vill göra, jag har kommit på att jag är sugen på att göra en floristutbildning kanske, någon som vet någon bra här i närheten? och som kan bara vara på ett par månader kanske?




Postat av: Mikaela

Sök bara på google :) det ska finnas en KY-utbildning här i närheten, sötåsen tror jag det var :) Jag kan gå med dig ;)

2010-02-02 @ 19:11:35
URL: http://mko.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag viull också gå florist utbildning. får jag hänka på dig isof?

2010-02-03 @ 16:09:59
Postat av: Maria

Tror de skall finnas en florist utb. i Töreboda ;)

2010-02-10 @ 12:00:54

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!