torsdag

Hejhej.
Nu har jag precis instalerat om min dator, och jag hoppas att den blir lite snabbare =) gött att få bort all skit ifrån den. Idag har jag inte gjort alls mycket, gick upp vid 9, har blivit värsta morgon människan den senaste veckan, kan inte sova länge på morgonen längre. Men det är skönt de, så slipper man att sova bort hela dagen som jag alltid gjort förut :) Idag ska jag tvätta ifrån kl 15.00 till 19.00 det blir riktigt gött att få gjort de. Måste skärpa mig med detta, måste tvätta mycket oftare för att det inte ska bli världens största berg med tvätt, men har sagt det till mig själv så många gånger men ändå gör jag samma sak. Men det bästa skulle ju vara att få ha en tvättmaskin hemma i lägenheten. Ne nu ska jag kika på tv innan det bär av att köra älskling till jobbet sen åka och lämna in tv;en för det gick ju inte igår, eller jo vi kom en kvart efter dom stängt. Och efter det ska jag åka till Ö&B för att handla lite sakor. Jaja, kanske skriver mer sen om jag har tid och lust. Ha det bra, så hörs vi nästa gång :) krampåeralla



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!