godkväll

hej igen. idag har jag inte gjort alls mycket, var och bada i poolen förut, riktigt gött att svalka av sig lite, tanke på värmen ute. I morgon skall vi nog åka och fiska med patrik pappa i viken. Och vi får hoppas på massor av fisk. Sen på lördag blir det till att fira Therese som fyller år den 5:e Juli, grattis till henne.

Det har spänt i magen hela dagen, och du har hållt på för fullt där inne idag också. Mysigt att känna att det verkligen är något som lever inuti mig.

Ni kan inte komma med några förslag om vad jag kan skriva om här i bloggen, för det skrivs alltid samma sak, blir lång tråkigt med tiden, så skulle vara jätte gulligt av er att komma med lite förslag. Något som ni kanske vill att jag ska skriva om?

När vi väl ska köpa oss en spjälsäng så får det nog bli en sån här:




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!