soligt

hallihallå.
Kom precis hem ifrån pappa, var där en sväng och hälsa lite, sitter här i soffan nu och har precis börjat med maten, blir lasange idag, det var nog på tiden. Har inte gjort det sen vi bodde på östermalm kom jag på nu, och det är ju mer än ett år sen. Jaja, det komma nog smaka gott. Idag ska jag umgås med min älskling, får se lite vad  vi skall hitta på. Ska nog åka ut en sväng sen för att få lite frisk luft som sagt. I morgon blir det nog kanske fiske eller grillning i mullsjön, har inte riktigt bestämt oss ännu..

Ne nu ska jag fixa lite, satte precis in lasangen i ungnen. Skriver kanske mer sen. Ha en fortsatt trevlig dag allihop! =)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!