Torsdag

Hej!
Idag har Julia varit på besök, fick även en present utav henne, en halsduk och ett par vantar, TACK! Jätte fina, och det lär behövas i detta oväder. Men det är mysigt med snö! Bättre det än att det regnar och är grått.. Snön gör ju ändå att det blir ljusare ute. Sen har jag varit med mamma, pappa och lille Willie och kikat lite i affärer, fick med mig en ljusstake hem :) Och min älskling var hemma och kika på hockey. Sen har vi inte gjort så mycket mer, men det har varit en bra dag ändå tycker jag. Skönt att komma ut lite.

I morgon är det fredag, och det innebär helg. Gud vad veckorna går.. snart är Willie 3 veckor redan ♥ I helgen händer det nog inget speciellt.. bara vara hemma och mysa.

Ne nu har jag inget mer att berätta.. om ni har några förslag på vad jag kan skriva om så skriv gärna en kommentar, för nu står det verkligen still i huvudet på mig, Så hjälp mig gärna.

Ha en forsatt trevlig torsdags-kväll! För det ska jag ha.
 KRAM


En bild på Willie, här var han inte många timmar gammal




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!