Willie

Willie växer som han ska, idag vägde han redan 3955g och var 54cm lång. Duktig liten kille vi har ♥


Folk undrar hur det går för oss. Så då tänkte jag berätta lite. Dagarna rullar på, känns som dagarna bara rinner iväg men ändå är dom långa. Men Willie är en riktigt duktig liten kille, äter som bara den, känns som om han är hungrig jämt, Så det är väl posetivt. Han sover jätte bra på nätterna, brukar oftast ge honom mat vi 00.00 tiden sen sover han till 05.00 och då matar jag honom sen somnar han om igen och sover ca till 08.00 - 08.30 så det kan man verkligen inte klaga över. Han skriker nästan aldrig, det ända han gör är att han gnäller, så inget skrik, vilket är väldigt skönt ♥


Sen om vi kommer till mig så vill jag gärna inte berätta det här i bloggen, inte just nu. Men nu är det klart i alla fall, nu ska jag få hjälp, och det känns skönt.

Just nu sitter jag här i soffan och kikar på tv, Willie ligger i brevid och sover =) händer inte så mycket mer idag, för i detta väder kan man knappt gå ut till bilen, brr...

Jag längtar jätte mycket tills på måndag, för då ska jag åka till ullared :D med mikaela och hennes mamma, blir nog riktigt trevligt. Då ska det handlas.

Ne nu ska jag hämta några goda muffins och trycka i mig, Ha det bra alla där ute. Om jag har lust så kanske jag skriver mer sen annars blir det i morgon!
KRAM

Älskar min lilla familj!







Postat av: Joanna

Tack för att du ville delta i dagens blogg ,jag har nu utsett en vinnare besök min för att se om det är du:)

2010-11-23 @ 21:06:08
Postat av: Sanna

Skönt att det går bra med Willie! Hoppas allt blir bra med dig i alla fall! Kanske kan ses någon eftermiddag framöver? Du jag och Mikaela eller så?

Kram!

2010-11-24 @ 09:41:40
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!