Godmorgon!

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen, inatt har jag sovit ganska bra faktiskt, det enda som är jobbigt är att man inte vet hur man ska ligga längre, längtar så himla mycket efter att få kunna ligga på¨magen, vilken drömm! hehe.
Annars rullar dagarna på, igår rensade jag, mamma och pappa i mammas förråd, hittade lite små saker som jag tog hem och även en ljusstake och en skål som skall målas vitt, bilder kommer!

Jag börjar även få ont i nacke och rygg också, så nu får vi hålla tummarna på att bebisen är på väg snart så man slipper allt ont och allt jobbigt.. Vi vill så gärna träffa
och se vad den kan vara för någon där inne i magen :)

Idag ska vi till patriks mamma och äta god mat vid 2 tiden
och sen efter det så får vi se vad vi ska hitta på, inte riktigt bestämt.

Ne nu ska jag fixa i ordning mig och sedan gå ner till carina lite innan alla andra kommer, för älskling ska ju ändå spela innebandy, tråkigt att bara sitta hemma själv och vänta på honom. Men kanske skriver sen eller i morgon beroende på vad vi ska göra och vad jag har tid med.
Annars så får ni ha en bra dag allesammans! ♥


Dessa kläder är ju bara för söta!



Postat av: Sanne - mamma till lykke

tack :) tryck ut bebben!

2010-10-16 @ 11:15:09
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-16 @ 12:48:36
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack detsamma. =) Allt bra? =)

2010-10-16 @ 12:58:16
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!