onsdag!

Idag är det exakt 2 veckor kvar till beräknat datum och högst 4 veckor kvar tills vi får träffa våran lilla goding! :) om jag går över tiden vill säga, vi får väl vänta och se ♥ ♥

Inatt har jag sovit ganska dåligt, haft ont nästan hela tiden, och när jag säger ont så är det olika i olika stunder, men känns som mensvärk där nere och sen gör det ont om man ligger i samma läga för länge, tills slut vet man ju inte hur man ska ligga.. det är konstigt, vaknar ungefär samma tid varje natt, ca 05.00, då jag alltid är kissenödig, och efter man varit uppe blir det även svårt att somna om.

Idag händer det nog inte så mycket, vi ska snart åka och handla, sen blir det nog en sån där ligga i soffan-dag idag! :) kan va skönt det också ibland, eller ibland, det har jag gjort ganska ofta nu den sista perioden, men inte så konstigt kanske.

Ne nu ska jag gå upp och ta mig något att äta sen ta på mig och så innan vi ska åka.

Skriver mer sen! Ha en fin dag allihop! =)
 kram



Postat av: Anonym

3 veckor över tiden får man gå här i Skövde om man har otur :/

2010-10-21 @ 08:08:44
Postat av: julia björk

då går vi upp samtidigt på morgonen då :D haha

2010-10-21 @ 18:08:18

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!